dvala


jo, nog lever vi bortkopplade från verkligheten dagarna långa, men idag har det gått till överdrift
det beror troligtvis på att jag ej fått i mig min dagliga kaffedos,
jag tänkte nämligen försöka ha en vit dag
men icke, en halvfull kopp hos marielle blev det jag fick, sedan av någon konstig anledning ville den ej fungera mer.

dagen började i vilket fall som helst med bad i halen för att xanthos skulle få ett dopp
sedan åkte jag hem och slängde i mig lite frukost ,därefter åkte jag till city för att handla lite mat på maxi
jag  hamnade även vid åsjön med anton, ylva och marielle.
bad även då, och vattnet lika varmt,
och innan vi åkte till marielle så slank vi inom en affär och handlade mat
väl hemma hos henne började vi så smått att grilla medans melina, katta och marcus slank in.

med en liten grill, anton som grillmästare och med blod i salladen, så blev maten trots allt rätt god.
timmarna gick och vi satt mest och chillade

nu är jag då hemma, sitter och studerar mitt finger som jag mer eller mindre skärde av innan idag.
det är enormt ! helt svullet och ush.
får hoppas det går över.

för nu drar jag vidare till tobbe på brauk !
2009-07-05 @ 00:38:03 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Jeni

Låter som en härlig dag:D I'm glad you're back:D

2009-07-05 @ 14:44:06
URL: http://musician747.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0