farväl


hur ska man beskriva denhär dagen om inte med ordet bakning ?
sen katta kom hit i eftermiddag så har vi endast bakat,
innan dess så städade jag, men det är oviktigt.
så i drygt 5 timmar så har jag skapat och skapat festliga små bakverk.
vaniljdrömmar och rulltårta var det vi började med
resultaten blev faktiskt väldigt bra.
sedan efter någon timme improviserade vi en prinsesstårta, men med mammas hjälp så blev faktiskt även den riktigt lyckad.
jag fick avsluta den själv eftersom katta var tvungen att åka, men det klarade jag riktigt fint.
så efter midnatt åker jag bort till tobbe och firar honom på 24 årsdagen. grattis pojk !
jag kommer dock inte stanna där så länge, eftersom jag måste packa klart till i morgon
för då drar jag och katta till lilla hawaii.
så dethär blir nog sista inlägget innan vi åker, men som vanligt når ni mig på 0761486951.
vill ni besöka så är ni varmt välkomma.
ha en d bra !


2009-07-12 @ 00:57:01 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: tanja

tack för din kommentar på min blogg :) /mvh tanjaa

2009-07-12 @ 14:31:51
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

köpte den från tradera :D:D

2009-07-13 @ 00:59:21
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0