frukost


jag är nu hemma igen och  här sitter jag med min vattenmelon och litervis med kaffe, det var det ända jag fann till frukost

igår var det fullt ös, precis som alla andra dagar denhär veckan
kom hem vid 18:00 igår, sprang in i duschen efter 3dagars äventyr
och kvart i 7 var det full fart igen, det var då kycklingsallad och gränum som väntade.


en konversation under kvällen gång ;


Malin Björk slog ihjäl den med en sopkvast !
Hon var min bästis på den tiden, hon var en fin kvinna.
När den sedan kom vaggande där tog Malin ett indianhopp med sina väldans stora fötter, rakt in i kvastförrådet !
Hon slog ihjäl den så den gick i bitar, skvasch ! Mycket fyllning.
Malin Björk var mycket nöjd med sin bedrift.


tack för gårdagen Marielle, Katta och Tobbe.

2009-07-10 @ 15:10:45 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Mella

Kunde inte berättat det bättre själv! Tack för dessa kvällar (:

2009-07-10 @ 22:41:49
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0