plask


jag är så förbannat less om omvärlden just nu, 1 ½ timme. ohright ? it´s enough !

ja, där fick jag ur mig dagens känslor.
men, jag är ju hemma. där är vi mer eller mindre destruktiva jävlar.
nog om detta
jag startade dagen med powerwalk i 27 graders solsken i sällskap med tobbe
men ja, även det funkade. vi plaskade i vitavatten då vi kämpat i 30 min för att komma fram
riktigt skönt !
vi fortsatte hemot, jag sprang i duschen och drog iväg igen.
jag hamnde denna gången vid åsjön, där låg:  ylva, melina, mella och anton
och de njöt av solskenet , medans jag mer eller mindre klagade i 5 minuter, tills vi begav oss ner mot byn
jag fick frukost, 16:00. kycklingsallad. åh, så gott !
stack inom willys innan jag åkte hem, köpte jordgubbar. det är ett måste i dessa sommardagar.
kvällen har fortsatt med film och ostbågar i tobbes boning och nu väntar sängen !




för 10 dagar sedan, ännu en dag vid åsjön.

natti.

2009-07-04 @ 00:15:13 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0