veckoslut

godmorgon godmorgon
jag är lite vag just nu, jag tar det som en förklaring till detta inlägg, eftersom det troligtvis kommer bli lite siochså med texten.
jag fick inatt ingen sömn, det beror kanske på det.

jag träffade igår tobbe, det är verkligen härligt att se allt folk igen
det känns som om det har gått en hel sommar utan besök av de närmsta.
även om det bara är ett par dagar som jag är borta lite då och då.
jag beställde även klipptid, så nästa torsdag kommer det bli kortare.
det skrämmer mig, jag vill ha långt hår. men de blir nog bara topparna som försvinner hoppas jag.

jag och mella åkte sedan till katta, där chillade vi i ett par timmar
sedan bestämde vi oss för att åka till jämshög och äta pizza
där var det full rulle, knappt ett enda bord ledigt.
men vi fann tillslut ett, tyvärr mådde inte mella speciellt bra och åkte hem efter en stund.
men jag och katta var kvar där någon timme till, sen kom hennes man hem från Öland så då började jag så smått att gå hemmot.
jag kom inte långt, för sen plockade sebbe upp mig
vi drog vidare till macke och matte, det blev filmmys och diskussioner tills morgonljuset drog sig närmare.
då bar det av hemmot, jag försökte få mig lite sömn, men sedan kom systers perserjävel och började yla.
jag insåg då att det var inte värt att försöka somna.

så med ipoden och högtalarna i högsta hugg ska jag börja ta och packa upp för danmark resan.



jag avslutar med en bild från april på dehär vackra flickorna.


2009-07-11 @ 13:22:36 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Mella

Hah, mysig bild (:

2009-07-11 @ 22:33:49
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0