6/6 sveriges nationaldag

Det är nu lördag och koffeinet börjar avta, lugnet har börjat expanera.


Igår var det en mysig kväll hos marielle med sällskap av henne, anton, ylva och katta.
även xanthos följde med som sällskap, han juckade bl.a mot peters huvud. men annars gick allt fint.
lite småkul sådär, haha.
i vilket fall som helst så kom jag hem runt 1 , och efter så mycket kaffe vill jag lova att inte en själ hade kunnat falla i sömn.
så jag beslöt mig för att ta ännu några koppar.
det är då man trivs som bäst, särskilt om man växlar en konversation med kärlekspojkarna.

när klockan var 03.20 började filmen tretton på 3.an, så jag och tobbe lade oss bekvämt i soffan och var helt inne i den ända tills den slutade vid 5. och även om man sett den ett x antal gånger förut, så är den fortfarande lika bra.
bra är kanske inte rätt ord att beskriva den med, men man lever sig in i handlingen. ( tur att det inte gick så långt för en annan ändå ) .

sedan bestämde vi oss för att ta en promenad, så vi besökte vitavatten.
tog flera fina bilder där som jag får ta och ladda upp när det blir tid över.

dagen har rullat på med storhandling på willys, promenad med xanthos, vänskap med lina och sol på stentrappan.
jag somnade även där en kort stund, jag vet dock inte hur jag lyckades. för bekvämt var det då inte.

nu klockan är redan fyra,  och jag är fortfarande osäker på hur kvällen kommer bli.
men känner jag mig själv, så blir den händelserik på något vis.

jag avslutar med att säga ; grattis sverige !



2009-06-06 @ 16:05:11 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0