bakåtblickar

gårdagen;
efter mycket prat om sweden rock denhär helgen så åkte vi äntligen dit !




marielle innan vi begav oss till srf , hatten stannade dock hemma !


jag, mella, anton och ylva klämde in oss i en bil och några minuter senare så var vi där.
efter en stund kom även antons flickvän och joinade i sällskapet.
sedan träffade vi även på wieczorek, nathan och michal så vi blev ett par stycken som gick runt.
vi var väl hemma vid ungefär 1, och eftersom jag var utelåst så sov jag hos katta.
du får öppna vandrahem vännen min.
jag vaknade upp bredvid nathan livrädd och undrade var jag var.
haha, tydligen hade även han sovit där. tur att sängen var stor.

sedan kom rassi och hämtade mig, väl hemma öppnade jag pluggböckerna. tänkte det var dags att börja med det nu. efter 2 månaders glid.
men inte det, bokstäverna var för många och komplicerade.
jag behöver en tolk, som kan översätta verkligheten.

sen kom det besök, en hund och 3 figurer som kollade på xanthos.
men nu hinner jag tyvärr inte vara här mer, har massor att göra.
tårtbakning nästa !



banden på sweden rock iår var grymma, nästa år blir det biljett köp !

vi hörs
.



2009-06-07 @ 13:36:02 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Mella

Jag är tjusig i hatt må jag då säga

2009-06-07 @ 15:13:39
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/
Skrivet av: Jeniiii

JAG BLEV GLAD! BLOGGAR IGEN! AHH:D

2009-06-07 @ 15:21:05
URL: http://musician747.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0