bakis

 
morgondagen berättar vi om senare


idag vaknade jag upp av att mobilen plingade och spyan närmade sig,
ja, kanske för mycket information. men även för mycket röj !
det var ironi, det kan aldrig bli för mycket röj.

efter några timmars uppvaknande i sängen så gick jag ut med xanthos en runda,
och han träffade på en ny kärlek.
de var riktigt söta, och jag tror redan de saknar varandra.




nu blir det nog mera kaffedrickande med jim och syster, och efter det drar jag till jobbet en runda.
om benen orkar bära, jag vinglar.
men det ska nog gå bra.


vi hörs !





2009-06-14 @ 13:37:38 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Marthina

Sv: Men tack så jättemycket :D Jag blir hemskt glad!

2009-06-15 @ 23:18:41
URL: http://meramarthina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0