bal,födelsedag och liknande.

den senaste tiden har varit väldigt händelserik om man säger
bl.a  karneval, utspark, bal, födelsedag, tårtbakning, hundvakt, fest, bad, sol och shopping.
så jag slänger upp lite bilder




hannas födelsedag firades hos emelie och på holjemarknad






balen, pappa körde marcus och hans tjejer





födelsedag med jordgubbar och massvis med presenter






bakning med flickorna




förfest hos s.r innan brauket i olofström.


det finns även massvis med bilder från allt bad vid vitavatten och halen, men min mobil tog ett dopp och strejkar numera förtillfället.
det var allt och jag hoppas på en fortsättning när det gäller mitt bloggande.
vi hörs


2009-06-05 @ 14:47:13 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Mella

Åh, så fina bilder :D

2009-06-05 @ 16:30:56
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/
Skrivet av: Ylva

Håller med Mella ! Blogga vidare :)

2009-06-05 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0