Efterfest


efterfest, fest, förfest, kalla det vad ni vill.
efter en timmes sömn hos katta drog iallafall tobbe med mig till en vän uppe vid smålandsgatan, och där var det röj om något
förstår inte hur de lyckats hålla igång det så hela natten, men det var ju bara tur för mig, så även jag fick känna på lite fest på skolavslutningsdagen.
och konstigt nog kände jag inte igen ett ansikte, det var ju ändå i olofström. så någon tycker man att man borde ha sett innan. men inte vad jag minns iallafall, så det var mycket nytt folk igår.

och efter några timmars röj åkte vi hem till hässlecity,  och sen dess har vi sovit.
hela huset är tomt, nej inte tomt. men det är ingen här.
det är lördag och alla borde vara hemma iomed att de inte brukar jobba på helgerna, men de är försvunna.
men jag klagar inte ! nej inte ens i närheten.
jag stormtrivs !
tänk om det kunde hålla sig såhär, tyst, ensamt. med endast de värdiga hjärtevännerna i närheten.

undra om det bara är jag som känner så, som längtar till huset är utom närhet av familjen.



nu måste vi iallafall ut med lucas och xanthos innan de river stället av överskottsenergi.
vi hörs !


2009-06-13 @ 12:50:57 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0