en trevlig kväll !



jag hade inte så höga förväntningar på denhär kvällen
men den blev ju riktigt trevlig !

jag,xanthos,mella, anton och ylva möttes vid åsjön
där blev det några trevliga timmars chill, och även bad för de andras del.
xanthos gjorde nog det snyggaste hoppet iår !
plump ! bryggan försvann ! aw gull !

vi fortsatte kvällen med att äta på napoli, för min del blev det kycklingsallad
riktigt gott !
jag tackar er för en suverän kväll !



jag avslutar med en gammal bild på mig,ylva och mella,
men även anton är numera en av oss flickor.


2009-06-22 @ 23:58:10 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Ylva

Det må jag säga att det va :D trevligt alltså. Trevlig utökning i vårt tjejgäng faktiskt

2009-06-23 @ 00:08:52
Skrivet av: Mella

Myyskväll (: Bra att du bygger grönsaker!

2009-06-24 @ 20:12:18
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0