morgonrutin.


jag har kommit på att jag alltid börjar mina dagar likadant.
vare sig jag har 30 minuter eller en hel dag framför mig innan något speciellt tycks hända.
sen jag fick hem Xanthos vaknar jag alltid likadant, av en smäll i ansiktet med hans tass.
och ja, jag har fått mina blåtiror då och då.
sedan släpper jag ut honom, sätter på lite kaffe,
hämtar laptopen och dagens tidning om den är hämtat då dvs.
men den läser jag ut på ett par minuter, det står aldrig om något som intresserar mig i den.
sedan loggar man då in på msn,  hämtar den största koppen med kaffe, och då,
då är min dag gjord.
det är alltid trevligt att börja dagen med det godaste, kaffe.
ett väldans tjat om kaffe helt plötsligt, men vad ska man annars prata om när det är de som ständigt präglar ens dag.
lite trevliga konversationer med underbart folk är heller aldrig fel, då kommer man i stämning till dagens alla händelser.
kanske ska vi inte ens nämna hur den positiva energin börjar flöda då man startar spotify.


klockan är nu 14:00 och jag har sommarlov, men jag har inte kommit längre in på min dag.
så vi hörs senare för nu kommer farfar på besök.
2009-06-12 @ 14:01:49 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0