om gårdagen


igår, efter att mella, katta och ylva varit här så åkte vi en runda med impalan,
och sedan cyklade jag bort till tobbe en stund.
men där var jag inte länge, vi tog en liten promenad med hundarna bara.
därefter cyklade jag vidare till orsjön där jag mötte katta




där var vi en stund, men sen steg kladdkakesuget hos katta så hon nästan började skaka, mja.
det kunde vara så iallafall, så vi gick hem till henne och bakade, lite trevligt så där mot kvällningen.
och när det började bli mörkt cyklade jag vidare till tobbe igen där hela lund gänget väntade, de skulle på brauk i olofström
det hade inte suttit helt fel, men jag valde att pausa från festandet en kväll åtminstone.


puss

2009-06-18 @ 13:24:11 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0