Sis, 19 år !

vi börjar dagens blogginlägg med ett stort grattis till syster som fyller 19 år idag !
tänk ändå om man hade den friheten som man får då man fyller 18 eller högre.
det kommer bli ett långt år i väntan på den dagen, men jag får njuta av 17 år så länge. ehm eller ja, så gott det går.
men nu ska vi inte prata om det.

vi åkte iallafall till ikea på en liten familje tripp, eller ja. åtminstone kvinnorna i familjen.
xanthos, pontus, wille och rassi fick stanna hemma.

mitt fynd var ; kaffe och nötter.
men jag var inte ute efter storshopping heller.
så när jag ändå håller på, kan jag rekommendera deras kaffe, det var förvånansvärt gott !

och för att göra läsningen lite mer spännande för er så kanske jag borde nämna vad vi såg på hemvägen.
en vanlig man med sin jycke, han såg allmänt lycklig ut. de var troligtvis på en vanlig promenad, men kanske hade något speciellt hänt, eller också har hunden en kuk i munnen ! wtf, hahah.
ja, det är sant. hur dumt det än låter.
jag funderar fortfarande på hur det gått till. hm.



många grattis på syster ! :*
2009-06-16 @ 00:04:31 Vardagligt


Åsikter ?
Skrivet av: Sis.

Thanks darling! :*

2009-06-16 @ 09:53:22
Skrivet av: Ellen

sv: nämen tack snygging!

2009-06-16 @ 09:57:03
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0