sista riktiga skoldagen


idag har jag haft en oändlig sovmorgon
stressade på mig lite kläder, ja inte så avancerat. mjukisbyxor,linne och adidaströja. Det fick duga !
hamnade tillslut i skolan, och med endast koffein i kroppen hyperventilerade jag inifrån och ut.
fysikprovet var en enda stor röra, likaså samhällsprovet.
svenskan och matten får vänta till nästa termin helt enkelt.

efter en avancerad dag drog jag och tobbe ut på äventyr och vi har haft en allmänt trevlig eftermiddag.
jag har även bakat en mycket vacker tårta, rosa och fin.
det är mycket som gömmer sig där inne, chokoladebollssmet, kolasås, kladdkaka osv.






och när jag ändå är på g att skriva, kan vi berätta om går dagen.
vädret var trist och humöret låg och simmade på bottnen.
men det höjdes snabbt, när jag och Emma bestämde oss för att sticka ut till crossbanan.
där kan man inget annat än och leva.
så där spenderade vi hela dagen och kände för en gång skull att jag hade lite hopp i kroppen.

puss
2009-06-10 @ 20:42:12 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0