tisdag & pappas födelsedag


en lång natt utan sömn.
det är tur att det finns något vettigt att kolla på på nätterna då när sömnen tyvärr inte är aktuell.
c/o segermyhr fick det bli, det tröttnar man aldrig på.

så det blev en lång natt och en lång morgon i väntan på att stiga upp.
dagen hade troligtvis inget gott att erbjuda, så sängen blev valet för hela förmiddagen.

när jag sedan kravlat mig upp åkte jag och mamma en sväng för att övningsköra, hamnde i karlshamn.
och efter sticket kände jag mig ej levande så hon fick köra hem igen.
men nu har jag det gjort, och är glad att det är fixat igen.

klockan har tickat och klockan är redan halv 4.
när pappa kommer hem ska vi fira honom, han fyller 52 idag. grattis grattis gamla man !



vad resten av dagen har att ge återstår att se.

puss



2009-06-16 @ 15:40:55 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0