torsdag kväll

vi är trötta
egentligen alldeles för trötta för att ens vara vakna nu
fast jag har inte varit vaken så länge ännu, med tanke på hur länge jag sov
så även om jag försöker somna, kommer jag troligtvis inte lyckas särskilt bra.
jag vill bara ha lite lugn och ro, med i dessa tider verkar det vara för mycket begärt.


eftermiddagen spenderades på lindex och maxi med katta
sedan åkte vi till källeboda och firade födelsedagsbarnet, även mella kom dit
och där lagade vi mat och hade det allmänt trevligt,  maten blev väldigt god och lyckat vill jag säga.
varmrökt lax, potatis och sallad.

nu blir det sex and the city.
hörs i morgon

natti
2009-06-18 @ 23:19:24 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0