gardasil


nu är jag nyss hemkommen från katta.
det blev att gå upp tidigt idag, eftersom jag skulle ta vaccinet på läkarstationen idag vid halv 9.
jag avskyr verkligen sprutor, så fort jag kommer i närheten av en så bryter jag ihop.
men efter en lång stund så lyckades jag tillslut att ta den.
jag får väl tänka så, att jag förhoppningsvis kommer ha nytta av den i framtiden.



i övrigt sitter jag och konsumerar en liter jordgubbar i väntan på att flickorna ska komma hit.
jag hoppas det fina vädret håller i sig så att man kan sitta ute, men just nu är det inte så soligt.
mozilla funkar inte heller, åtminsone inte bloggen. men det är väl bara något tillfälligt hoppas jag
för jag är inget stort fan av explorer precis.



passar på att göra lite reklam för wieczoreks snabbkaffe som jag "hittade" i morse..


Ha en bra dag !
2009-06-17 @ 17:05:31 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0