vecka 26



jag brukar numera vakna vid denhär tiden, så det känns bra att redan ha hunnit med så mycket.

ja, så slö som jag brukar vara så har jag hunit med mycket iallafall.
jag började med att städa rummet, och tro mig.
det behövdes !
sedan gick jag ut och solade, utan resultat.
men att bara ligga där fyller mig med ro, men sedan var det dags för att luka.
ja. jag bygger grönsaker i trädgårdslandet om fröken fröjdh förstår vad jag menar :]
har även ring och ändrat tandläkar tiden, de bad mig komma klockan 07:20 i morgonbitti.
pff knappast ! hur tänker de egentligen, det är sommarlov !
så nästa tid de hade var i september, men det duger. jag ser det ej som något akut.





jag kämpar ständig för att ej bli uppäten i denna värld.


ja, jag är även jävligt sur, jag fick inte mitt betyg idag heller !
fan vad sur jag är, hur länge ska man behöva vänta på det egentligen, jag spricker ju snart av längtan !
även om de troligtvis inte är särskilt bra, vill man ändå veta kring vilken nivå man ligger.

nu är det kaffedags, hörs !
2009-06-22 @ 15:32:41 Vardagligt


Åsikter ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0